7. helmikuuta 2018

MIELEN PÄÄLLÄ JUST NYT

Untitled
✗ Mulla on meneillään tosi kevyt viikko kaikkien menojen suhteen. Viime viikolla mainitsinkin, että joka päivälle oli vähän jotain suunnitelmia, mutta se onneksi kompensoituu tällä viikolla. Maanantai oli pitkä päivä, mutta muuten on tosi vähän mitään pakollista hommaa. I-h-a-n-a-a! 

✗ Mulle iski tänään yhtäkkiä ihan kamala himo saada mämmiä ja vaniljakastiketta. Maistoin ja ihastuin tähän komboon ensimmäisen kerran viime keväänä. Pääsiäiseen on tosin vielä pitkä aika, harmi!

✗ Viime päivinä sitä on tajunnut, miten kiitollinen pitää olla siitä, että tänä vuonna ollaan saatu nauttia pitkästä ja kauniista, ihan kunnollisesta talvesta! Ei pimeää, märkää ja loskaa, vaan raikasta pakkassäätä, aurinkoa ja lunta. Ihan parasta! 
UntitledUntitled
✗ Kesätyöt on olleet mielen päällä paljonkin. Olen pistänyt hakemuksia muutamiin "oman alan" paikkoihin, mutta ensimmäisen vuoden opiskelijana en pidä toivoa turhan korkealla niiden suhteen. Vitsit miten onnellinen olisin, jos jostain tärppäisi! Vaikka sinänsä en pidä kaupan kassaa mitenkään huonona vaihtoehtona, niin olisi kiva päästä jo ottamaan niin sanotusti "seuraava askel". 

✗ Ilmeisesti nyt jyllää useampikin pöpö, sillä vähän sieltä sun täältä kuuluu, että kipeänä ollaan. Pidän itse sormia ristissä, josko tänä vuonna välttyisin influenssalta, kun kaksi viimeisintä kevättä on tullut se sairastettua. 
UntitledUntitled
✗ Mulla on muutama tosi siisti projekti tällä hetkellä meneillään - pääsisinpä jo toteuttamaan mun visioita ja ideoita! 

✗ Olen suunnitellut muutamia täydennyksiä vaatekaappiin kevään ja kesän varalle; klassisia asusteita, muutamia kirkkaampia värejä, ajattomia valintoja. Vielä pohdin, että olisiko farkkupinossa paikka yksille vaaleille mutsi-farkuille...? 

✗ Hiusten kasvatus on ikuisuusprojekti. Voi kun ne kasvaisi vähän nopeammin!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti