2. helmikuuta 2018

TAMMIKUUN LEMPPARIT

Hei vaan kaikki, se on kuulkaa helmikuu nyt! Helmikuu on mun mielestä aina ollut tosi kiva kuukausi - siihen on jo vuosia liittynyt monia odottamisen arvoisia juttuja. On wanhat, penkkarit, ystävänpäivä ja omat synttärit (täytän jo 21, kääk!), päivä on jo selvästi pidempi ja valoisampi kuin ennen ja talvi on yleensä kaikkein kauneimmillaan. Kuukauden vaihtumisen kunniaksi ajattelin listata kuluneen kuukauden suosikkeja! Tämä konsepti on varmasti tuttu monista blogeista. 
Untitled
Dermosilin kasvovoide ja suihkehoitoaine ovat molemmat olleet ahkerassa käytössä kuluneen kuukauden aikana. Kasvovoide on vanha suosikki ikuisuuden takaa, se on kulkenut meikkipussissa jo vuosia. Hoitoaine taas oli mulle uusi tuttavuus, kun se paljastui joululahjapaketista. Sittemmin siitä on tullut olennainen osa mun hiustenhoitorutiineja! Suihkutan hoitoainetta hiuksiin aina suihkun jälkeen ennen harjaamista, sekä jos hiukset tuntuvat kuivilta, pörröisiltä tai sähköisiltä. 
Untitled
Vaniljan makuisesta Skyr-rahkasta on tullut mun suurin heikkous tämän kuun aikana, sillä olen syönyt sitä puuron päällä käytännössä joka aamu. Kun ensimmäisen kerran kuulin, että tätä kannattaa laittaa puuron päälle, niin en ollut uskoa korviani. Mutta onneksi kokeilin, nimittäin kombo on todella toimiva! Mun vakkariksi on muodostunut tämä rahka, mustikat ja cashew-pähkinät. Niitä kaikkia puuron kanssa lusikkaan ja ääntä kohti - mmmm.... ostin kokeiluun tänä aamuna (puoliksi vahingossa) ensimmäisen kerran näkemäni suolaisen kinuskin maun, testaan sitä seuraavaksi! 
Untitled
Nettivalmennuksen myötä heräsi uudestaan mun kauan kadoksissa ollut kuntosali-innostus. Treenaamisesta on taas tullut rutiini, joka tulee automaattisesti suunniteltua mukaan päivän aikatauluun. Mikä parasta, niin tällä hetkellä treeni kulkee todella hyvin ja salille on mukavaa mennä! Kehitystäkin on nähtävissä, jee! 
Untitled
Mun on viime aikoina todella usein tehnyt jostain syystä mieli jogurtticashew-pähkinöitä, ja muutaman kerran olen niitä myös ostanutkin pienen määrän. Tiedän, että eivät ne energiamääriltään ole paljon tavallisia karkkeja parempia, mutta tuleepahan ainakin hyviä rasvoja, hahah! 
Untitled
Timberlandit ostin syksyllä hyvällä alennuksella, ja nämä on kyllä ylivoimaisesti koko talven käytetyimmät popot. Sopii melkein asun kuin asun kanssa, lämpöiset ja vedenkestävät - ja ennen kaikkea hyvännäköiset! 

Uutta kameraa ei tietenkään voi jättää mainitsematta. Olen todella, todella tyytyväinen tähän ostokseen! Kuvien laatu on 100x parempi kuin aikaisemmin, ja se jos mikä motivoi opettelemaan aina vaan lisää ja lisää. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti