18. helmikuuta 2018

TURNING 21

Untitled
Huh, niin se vaan on jälleen vuosi vierähtänyt ja ikää plakkarissa jo 21 vuotta. Kuulostaa ihan kauhean paljolta jotenkin, tunnen itseni edelleen enemmän 18-19 -vuotiaaksi, jotenkin en ehtinyt edes tottua tuohon kaksikymppisenä olemiseen! Ihan järjetön ajatus, että ihan pari vuotta enää, niin en voi enää edes sanoa olevani parikymppinen... m-i-t-ä?! 
UntitledUntitled
Mulla on ollut aivan ihana, joskin maailman kiireisin viikonloppu, tai ennemmin pitäisi ehkä sanoa loppuviikko, koska kiire alkoi jo torstaina - siitä lisää kuitenkin myöhemmin. Syntymäpäivien juhlinnan aloitin mun kavereiden kanssa eilen viettämällä iltaa tässä mun luona, ja tänään sitten perinteisemmin mun perheen, Larin ja hänen perheen kanssa kahvitellen. Äskettäin käytiin vielä Larin kanssa hyvällä illallisella. Vitsi miten ihanaa oli kutsua tyyppejä kylään, laittaa tarjottavia ja fiilistellä vieraiden kanssa ♥︎ oon ollut nämä pari päivää jossain ihan kummassa onnen kuplassa, hymy ulottuisi tällä hetkellä korvasta korvaan jos se vain fyysisesti olisi mahdollista. Huomenna pitää vielä viikoksi palata arkeen, kun kouluhommia riittäisi vaikka muille jakaa ja yksi tenttikin painaa edelleen päälle, mutta perjantaina saa vaihtaa viikoksi vapaalle ♥︎ ihanaa alkavaa viikkoa kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti